System Gromadzenia i Wymiany Informacji (SGIWI)…
…jest oprogramowaniem wspomagającym zarządzanie, zaprojektowanym do przetwarzania i gromadzenia informacji, w szczególności ukierunkowanym na potrzeby przedsiębiorstw administracji publicznej oraz jednostek samorządowych. Szczególnie dobrze sprawdza się w instytucjach, które do tej pory funkcjonowały w oparciu o ręczne (papierowe) katalogowanie i przetwarzanie spraw.
Umożliwiającej korzystanie z niego za pośrednictwem klasycznej przeglądarki internetowej. Korzystanie z SGIWI jest możliwe zarówno w sieci wewnętrznej instytucji jak i może być dostępne dla osób pracujących zdalnie lub w terenie. Technologia jego wykonania umożliwia wdrożenie w instytucjach wielooddziałowych o rozproszonej architekturze.
Nasze doświadczenia i bardzo dobrze odebrane wdrożenia systemów typu SGIWI w instytucjach takich jak Powiatowa czy Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie sprawiają, że szanse pozytywnego wdrożenia systemu w Państwa instytucji są bardzo duże.
Oddajemy do Państwa dyspozycji oprogramowanie oraz siebie, czyli nasze zaangażowanie, wiedzę i doświadczenie.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami koncepcji systemu SGIWI, jego możliwościami. Modułowa koncepcja systemu stanowi otwartą drogę do tworzenia kolejnych modułów tak aby sprostać oczekiwaniom i indywidualnym potrzebom instytucji.
Na wszelkie pytania odpowiemy e-mailowo lub telefonicznie, a najchętniej podczas bezpośredniego spotkania i prezentacji oprogramowania.
Podstawowe moduły systemu
System SGIWI ma modularną konstrukcję. Zadbaliśmy o to żeby system był skalowalny i aby jego rozbudowa o nowe funkcje lub moduły była możliwa.
Pragniemy podkreślić, że jeżeli prezentowana funkcjonalność nie jest dla Państwa wystarczająca, z przyjemnością zapoznamy się z Państwa potrzebami.
Jeśli zajdzie taka potrzeba możemy rozbudować moduł istniejący w systemie, bądź stworzyć zupełnie nową funkcjonalność odpowiadającą indywidualnym potrzebom.
Poniżej prezentujemy podstawowe moduły naszego systemu.
Edytor formularzy elektronicznych
System SGIWI został wyposażony w edytor formularzy elektronicznych. Dzięki temu rozwiązaniu na platformie SGIWI można szybko tworzyć, przechowywać, a także w module e-Urząd wyświetlać e-formularze i udostępniać je obywatelom.
Edytor charakteryzuje się m.in. następującymi cechami:
- wersjonuje dane formularza i zapisuje je w systemie SGIWI
- korzysta z techonologii XML, w tym w szczególności z z XML, XSLT i XML Schema
- posiada gotowy zestaw pól do wyboru dostępny za pomocą drag & drop
- umożliwia dołączenie grafiki, tekstu i pomocy kontekstowej
- pozwala zdefiniować reguły wyświetlania, walidacji, itp.
- możliwe jest testowanie formularza przed jego opublikowaniem
Rejestr korespondencji
Rejestr korespondencji stanowi drugi z podstawowych rejestrów systemu SGIWI. Dziennik korespondencji zawiera wszystkie dokumenty które przychodzą i/lub wychodzą z instytucji. Stanowi on elektroniczne rozwinięcie klasycznej książki korespondencji prowadzonej w każdej kancelarii. Dokumenty które przychodzą do kancelarii są w niej rejestrowane jako pozycja w dzienniku korespondencji a elementy papierowe są przekształcane do postaci cyfrowej i dalej „poruszają” się w systemie w formie elektronicznej. Wpis w dzienniku korespondencji po rejestracji przekazywany jest do poszczególnych osób (dekretowany) zgodnie ze ścieżką dekretacji zdefiniowaną w systemie.
Rejestrowana korespondencja widoczna jest w systemie na liście wpisów w rejestrze korespondencji. Poszczególni użytkownicy systemu widzą te wpisy w dzienniku do których mają dostęp z racji uprawnień.
API
SGIWI w wersji 3.0 posiada zaawansowane API (ang. Application Programming Interface), czyli uniwersalny interfejs pozwalający innym aplikacjom na komunikację i wymianę danych z SGIWI.
API w systemie SGIWI działa w oparciu o protokół SOAP i pozwala zewnętrznym aplikacjom na daleko idącą integrację implementując funkcjonalność tzw. brokera integracyjnego. Zastosowanie API pozwala również na zapewnienie pełnej izolacji i bezpieczeństwa systemu i udostępnienie zewnętrznym aplikacjom tylko wybranych, ściśle kontrolowanych przez administratora systemu funkcjonalności.
Rejestr kontrahentów
Rejestr kontrahentów pozwala na ewidencję danych teleadresowych oraz innych informacji przydatnych w opisie i późniejszej pracy z kontrahentem. Kontrahentem w rozumieniu systemu SGIWI są podmioty, instytucje, przedsiębiorstwa oraz osoby prywatne ogólnie mówiąc wszyscy wobec których podejmujemy jako jednostka działania lub z którymi jesteśmy/byliśmy w kontakcie. W rejestrze kontrahentów znajdziemy zarówno podmioty których dotyczą sprawy jak i adresatów i nadawców korespondencji z/do naszej instytucji.
Rejestr spraw
Rejestr spraw stanowi podstawowy rejestr w systemie. Obrazowo można go porównać do klasycznej teczki prowadzonej sprawy. Sprawa zdefiniowana w systemie oprócz informacji definiującej ją samą zawiera inne elementy systemu z nią skojarzone, tak samo jak poprzez analogię w papierowej teczce sprawy znajdują się np. pisma odebrane lub wysyłane w ramach realizacji tej konkretnej sprawy.
Korespondencja email
System SGIWI został wyposażony w integralny moduł poczty elektronicznej email. Uzyskaliśmy w ten sposób kompleksowe podejście do korespondencji prowadzonej w instytucji. Moduł umożliwia zarządzanie wieloma skrzynkami pocztowymi oraz ich przydzielanie pracownikom. Korespondencja mailowa tak samo jak korespondencja tradycyjna może być dowiązywana (kojarzona) z prowadzonymi sprawami, w ten sposób dotarcie do określonych informacji staje się wyjątkowo proste.
Moduł E-Urząd
Wraz z rozwojem systemu SGIWI, w wersji 3.0 stworzone zostało szereg funkcjonalności wspomagających pracę urzędu miasta.
Nową funkcjonalnością jest moduł e-Urząd, który umożliwia użytkownikom skorzystanie z szeregu nowych funkcjonalności, między innymi:
- Elektronicznej Skrzynki Podawczej
- Skrzynki Kontaktowe
- Elektronicznych formularzy
- Biuletynu Informacji Publicznej
- Katalogu usług
- Współpracy z systemami płatności elektronicznych:
- PAYU
- DOTPAY
- EPAY
Aktywności
Moduł aktywności został stworzony z myślą o codziennej pracy i koordynacji wszelkich działań prowadzonych przez pracowników. Pozwala w precyzyjny sposób zarządzać czasem pracy, terminarzem, spotkaniami, wizytacjami, kontrolami itp. Wygodny moduł graficznej prezentacji danych ułatwia pracę pozwalając na szybką ocenę sytuacji.
System Gromadzenia i Wymiany Informacji (SGIWI)...
..jest oprogramowaniem wspomagającym zarządzanie, zaprojektowanym do przetwarzania i gromadzenia informacji, w szczególności ukierunkowanym na potrzeby przedsiębiorstw administracji publicznej oraz jednostek samorządowych. Szczególnie dobrze sprawdza się w instytucjach, które do tej pory funkcjonowały w oparciu o ręczne (papierowe) katalogowanie i przetwarzanie spraw.
Umożliwiającej korzystanie z niego za pośrednictwem klasycznej przeglądarki internetowej. Korzystanie z SGIWI jest możliwe zarówno w sieci wewnętrznej instytucji jak i może być dostępne dla osób pracujących zdalnie lub w terenie. Technologia jego wykonania umożliwia wdrożenie w instytucjach wielooddziałowych o rozproszonej architekturze.
Nasze doświadczenia i bardzo dobrze odebrane wdrożenia systemów typu SGIWI w instytucjach takich jak Powiatowa czy Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie sprawiają, że szanse pozytywnego wdrożenia systemu w Państwa instytucji są bardzo duże.
Oddajemy do Państwa dyspozycji oprogramowanie oraz siebie, czyli nasze zaangażowanie, wiedzę i doświadczenie.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami koncepcji systemu SGIWI, jego możliwościami. Modułowa koncepcja systemu stanowi otwartą drogę do tworzenia kolejnych modułów tak aby sprostać oczekiwaniom i indywidualnym potrzebom instytucji.
Na wszelkie pytania odpowiemy e-mailowo lub telefonicznie, a najchętniej podczas bezpośredniego spotkania i prezentacji oprogramowania.
Podstawowe moduły systemu
System SGIWI ma modularną konstrukcję. Zadbaliśmy o to żeby system był skalowalny i aby jego rozbudowa o nowe funkcje lub moduły była możliwa.
Pragniemy podkreślić, że jeżeli prezentowana funkcjonalność nie jest dla Państwa wystarczająca, z przyjemnością zapoznamy się z Państwa potrzebami.
Jeśli zajdzie taka potrzeba możemy rozbudować moduł istniejący w systemie, bądź stworzyć zupełnie nową funkcjonalność odpowiadającą indywidualnym potrzebom.
Poniżej prezentujemy podstawowe moduły naszego systemu.
Rejestr spraw
Rejestr spraw stanowi podstawowy rejestr w systemie. Obrazowo można go porównać do klasycznej teczki prowadzonej sprawy. Sprawa zdefiniowana w systemie oprócz informacji definiującej ją samą zawiera inne elementy systemu z nią skojarzone, tak samo jak poprzez analogię w papierowej teczce sprawy znajdują się np. pisma odebrane lub wysyłane w ramach realizacji tej konkretnej sprawy.
Korespondencja email
System SGIWI został wyposażony w integralny moduł poczty elektronicznej email. Uzyskaliśmy w ten sposób kompleksowe podejście do korespondencji prowadzonej w instytucji. Moduł umożliwia zarządzanie wieloma skrzynkami pocztowymi oraz ich przydzielanie pracownikom. Korespondencja mailowa tak samo jak korespondencja tradycyjna może być dowiązywana (kojarzona) z prowadzonymi sprawami, w ten sposób dotarcie do określonych informacji staje się wyjątkowo proste.
Edytor formularzy elektronicznych
System SGIWI został wyposażony w edytor formularzy elektronicznych. Dzięki temu rozwiązaniu na platformie SGIWI można szybko tworzyć, przechowywać, a także w module e-Urząd wyświetlać e-formularze i udostępniać je obywatelom.
Edytor charakteryzuje się m.in. następującymi cechami:
- wersjonuje dane formularza i zapisuje je w systemie SGIWI
- korzysta z techonologii XML, w tym w szczególności z z XML, XSLT i XML Schema
- posiada gotowy zestaw pól do wyboru dostępny za pomocą drag & drop
- umożliwia dołączenie grafiki, tekstu i pomocy kontekstowej
- pozwala zdefiniować reguły wyświetlania, walidacji, itp.
- możliwe jest testowanie formularza przed jego opublikowaniem
Rejestr korespondencji
Rejestr korespondencji stanowi drugi z podstawowych rejestrów systemu SGIWI. Dziennik korespondencji zawiera wszystkie dokumenty które przychodzą i/lub wychodzą z instytucji. Stanowi on elektroniczne rozwinięcie klasycznej książki korespondencji prowadzonej w każdej kancelarii. Dokumenty które przychodzą do kancelarii są w niej rejestrowane jako pozycja w dzienniku korespondencji a elementy papierowe są przekształcane do postaci cyfrowej i dalej „poruszają” się w systemie w formie elektronicznej. Wpis w dzienniku korespondencji po rejestracji przekazywany jest do poszczególnych osób (dekretowany) zgodnie ze ścieżką dekretacji zdefiniowaną w systemie.
Rejestrowana korespondencja widoczna jest w systemie na liście wpisów w rejestrze korespondencji. Poszczególni użytkownicy systemu widzą te wpisy w dzienniku do których mają dostęp z racji uprawnień.
API
SGIWI w wersji 3.0 posiada zaawansowane API (ang. Application Programming Interface), czyli uniwersalny interfejs pozwalający innym aplikacjom na komunikację i wymianę danych z SGIWI.
API w systemie SGIWI działa w oparciu o protokół SOAP i pozwala zewnętrznym aplikacjom na daleko idącą integrację implementując funkcjonalność tzw. brokera integracyjnego. Zastosowanie API pozwala również na zapewnienie pełnej izolacji i bezpieczeństwa systemu i udostępnienie zewnętrznym aplikacjom tylko wybranych, ściśle kontrolowanych przez administratora systemu funkcjonalności.
Rejestr kontrahentów
Rejestr kontrahentów pozwala na ewidencję danych teleadresowych oraz innych informacji przydatnych w opisie i późniejszej pracy z kontrahentem. Kontrahentem w rozumieniu systemu SGIWI są podmioty, instytucje, przedsiębiorstwa oraz osoby prywatne ogólnie mówiąc wszyscy wobec których podejmujemy jako jednostka działania lub z którymi jesteśmy/byliśmy w kontakcie. W rejestrze kontrahentów znajdziemy zarówno podmioty których dotyczą sprawy jak i adresatów i nadawców korespondencji z/do naszej instytucji.
Aktywności
Moduł aktywności został stworzony z myślą o codziennej pracy i koordynacji wszelkich działań prowadzonych przez pracowników. Pozwala w precyzyjny sposób zarządzać czasem pracy, terminarzem, spotkaniami, wizytacjami, kontrolami itp. Wygodny moduł graficznej prezentacji danych ułatwia pracę pozwalając na szybką ocenę sytuacji.
Moduł E-Urząd
Wraz z rozwojem systemu SGIWI, w wersji 3.0 stworzone zostało szereg funkcjonalności wspomagających pracę urzędu miasta.
Nową funkcjonalnością jest moduł e-Urząd, który umożliwia użytkownikom skorzystanie z szeregu nowych funkcjonalności, między innymi:
- Elektronicznej Skrzynki Podawczej
- Skrzynki Kontaktowe
- Elektronicznych formularzy
- Biuletynu Informacji Publicznej
- Katalogu usług
- Współpracy z systemami płatności elektronicznych:
- PAYU
- DOTPAY
- EPAY
Zapytaj o oprogramowanie
Tworząc oprogramowanie nie uciekamy się do schematów. Każdy kolejny projekt wymaga od nas nowej optyki i indywidualnego podejścia do Klienta. Skontaktuj się z naszym doradcą i przekonaj się, jakie korzyści może dać Twojej organizacji oprogramowanie stworzone przez Tronix.
Zapoznaj się z pozostałą ofertą Tronix
Oprogramowanie (Software house)
Integrator rozwiązań IT
Odkryj potencjał integracji dla Twojego biznesu.
Internet rzeczy (IoT)
Otwórz się na kolejny etap cyfrowej rewolucji.