Co to jest CRM?
CRM (customer relationship management) to najprościej rzecz ujmując zarządzanie relacjami z aktualnymi i potencjalnymi klientami, czyli tzw. zbiór zadań, procedur i narzędzi, które są niezbędne w kontakcie z kontrahentem.
Sprawna obsługa tego procesu wymaga ciągłego gromadzenia, przetwarzania i analizowania informacji, co w dzisiejszych czasach wydaje się niemożliwe bez skutecznego systemu informatycznego.
Zapraszamy do zapoznania się z Internetowym systemem i-CRM.


i-CRM to kompleksowe podejście do procesu obsługi Klienta
TRONIX i-CRM jest nowoczesnym systemem informatycznym wspomagającym wszelkie aspekty obsługi klienta i gromadzenia wiedzy o nim. Umożliwia rejestrowanie i analizę informacji dotyczących kontrahentów, z którymi współpracujemy – zarówno dostawców jak i odbiorców.
i-CRM to zarządzanie projektami
System umożliwia zarządzanie oraz kontrolę krótko i długoterminowych projektów. Zarejestrowane informacje mogą być dowolnie łączone z innymi elementami systemu, dzięki czemu szybko można uzyskać dostęp do wszelkich istotnych informacji powiązanych z danym przedsięwzięciem.
i-CRM to zarządzanie kampaniami marketingowymi i mailingowymi
Potrzebujesz przeprowadzić kampanię marketingową lub akcję mailingową – skorzystaj z bogactwa opcji systemu i-CRM. Zapiszesz wszelkie potrzebne informacje, wyślesz zaproszenie do 3000 kontrahentów i zarejestrujesz informację o tych, którzy potwierdzili przybycie na najnowszą kampanię promocyjną organizowaną przez Twoją firmę. To wszystko przy pomocy jednego narzędzia, z zachowaniem pełnej kontroli wydatków i budżetu.
i-CRM to korespondencja seryjna zintegrowana z pakietem Microsoft Office™
Po zakończonej imprezie promocyjnej wyślesz podziękowanie do wszystkich przybyłych gości. Korespondencja będzie wyglądała profesjonalnie, bowiem przygotujesz ją korzystając z pakietu Microsoft Office™ i wszystkich jego zaawansowanych możliwości. Następnie używając modułu korespondencji seryjnej systemu i-CRM, zintegrowanego z pakietem MS Office, wyślesz spersonalizowane pisemne podziękowanie za przybycie (oczywiście nadruk na kopercie, naklejce lub w okienku koperty powstanie automatycznie). Proste, nieprawdaż?


i-CRM to poczta elektroniczna zintegrowana z systemem
W system i-CRM wbudowany został moduł poczty elektronicznej. Korespondencja może zostać automatycznie związana z kontrahentem. Dołączona do jego rekordu oraz powiązana z aktualnie prowadzonym projektem będzie stanowiła bardzo ważne źródło informacji dla wszelkich uczestników projektu. Jeśli podczas wysyłki poczty zaznaczysz opcję „mailing”, to każdy z adresatów otrzyma oddzielną przesyłkę. Twoja poczta do wielu użytkowników nie będzie już więcej klasyfikowana jako SPAM!
i-CRM to system obiegu dokumentów
Procedury w Twojej firmie wymagają wielopoziomowej akceptacji przygotowanych ofert? Twoja firma korzysta z systemu zarządzania jakością ISO 9000? Zdefiniuj procedury akceptacji dokumentów. Automatyczne powiadomienia, historia i wiele ścieżek akceptacji, to wszystko znajdziesz w i-CRM.
i-CRM to procedury obsługi klientów
Profesjonalna obsługa klienta jest podstawą rozwoju Twojego biznesu. Zastosowanie procedur organizuje, standaryzuje i usprawnia tę pracę. W systemie i-CRM możesz zdefiniować kroki wielu procedur oraz określić jak długo dany krok może trwać. Przypisanie procedury do klienta – to jedno kliknięcie myszką, jednak od tej chwili i-CRM pilnuje, aby nie przekraczać ustalonych terminów. Idealne narzędzie do obsługi sprzedaży lub reklamacji.
i-CRM to zarządzanie zasobami
Twoi pracownicy korzystają ze wspólnych narzędzi (samochody, notebooki, projektory multimedialne)? Unikną sytuacji konfliktowych dzięki modułowi rezerwacji i wypożyczeń. Z łatwością zaewidencjonujesz wszelkie zasoby firmowe, dzięki unikalnemu systemowi przypisania dowolnych (ale definiowanych) cech do zasobu.

Zapytaj o oprogramowanie
Tworząc oprogramowanie nie uciekamy się do schematów. Każdy kolejny projekt wymaga od nas nowej optyki i indywidualnego podejścia do Klienta. Skontaktuj się z naszym doradcą i przekonaj się, jakie korzyści może dać Twojej organizacji oprogramowanie stworzone przez Tronix.